Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Konserwacja dachu VW Eos
#1
Witam, ktoś na śląsku robi konserwację dachu w VW Eos tak jak to ma byc profesjonalnie zrobione? Czyli z użyciem podpór do dachu, wyczyszczeniu uszczelek i suwnic szyberdachu i nasmarowaniu tych części. Pytam bo robiłem to w serwisie VW i odjebali taka kaszane że aż haje zrobiłem. Podpory musiałem ja załatwiać bezpośrednio od VW Grup Polska bo serwis nie potrafił, a jak już je dostali i oddałem im auto to posmarowali tylko suwnice szyberdachu a uszczelek nie raczył nawet wyszczscic z piachu i kurzu po zimie.... Zjeb... pracowników i kierownika serwisu i kazalem to natychmiast poprawić. Więcej już nie dam auta do nich. Szukam kogoś kto potrafi podejść do rzeczy profesjonalnie.
Odpowiedz
#2
Zrob to sam. Bedziesz mial pewnosc ze zrobisz to dobrze.

Musisz kupic kilka sciereczek, srodek APC, I najlepiej Krytox do smarowania. Jako zamiennik mozesz uzyc gliceryny kosmetycznej, a potem sztyft do uszczelek.

Ja to wszystko robilem bez podpor.

Rozkladasz dach do polowy i jedziesz z APC, bardzo dokladnie czyscisz wszystkie uszczelki, do momentu kiedy szmatka nie bedzie robila sie czarna, potem czyscisz czysta woda.
Po wyschnieciu nakladasz Krytox i ladnie rozprowadzasz.
Jesli nie masz Krytox'u, to wcierasz gliceryne i czekasz do wyschniecia, potem smarujesz sztyftem.
U mnie po tym procesie uszczelki sa prawie jak nowe.

Czesto natluszczam uszczelki, dzieki temu przy zamknietym dachu nie skrzypia uszczelki.
Odpowiedz
#3
Prowadnice szyberdachu powinno się smarować smarem litowym po uprzednim wyczyszczeniu.

Do uszczelek dostępne są specjalne środki zmniejszające tarcie.
Naprawa dachów cabrio
<a class="postlink" href="http://www.cabrio-serwis.blogspot.com/">Cabrio Serwis Wrocław
Odpowiedz
#4
Ale nie napisalem nic o prowadnicach dachu...
Napisalem o wszystkich gumowych elementach.
Odpowiedz
#5
Pisałem odnośnie pierwszego postu.
Naprawa dachów cabrio
<a class="postlink" href="http://www.cabrio-serwis.blogspot.com/">Cabrio Serwis Wrocław
Odpowiedz
#6
Dzięki za info? Gdzie mogę dostać te ściereczki i środki? Ja ogólnie smarowalem uszczelki lubryfikantem orginalny z fabryki VW zamawiam, ale 200 zł taka mała buteleczka starcza na 4 razy. Dach Ci się nie składa po jakimś czasie? Czy tak z tym zasowasz że nie zdazaja popuscic siłowniki?
Odpowiedz
#7
Sciereczki z mikrofibry - praktycznie wszedzie. Srodek APC zamawiasz z neta, najlpepiej koncentrat - koszt okolo 18zl
Odpowiedz
#8
Mam pytanie odnośnie tego środka z VW.... Jak i gdzie mogę go kupić? Ogromna prośba o pomoc Smile
Odpowiedz
#9
W ASO. Koszt około 100 zł, ale na cuda bym nie liczył.
Naprawa dachów cabrio
<a class="postlink" href="http://www.cabrio-serwis.blogspot.com/">Cabrio Serwis Wrocław
Odpowiedz
#10
Mam specjalny lubrykant VW do wszystkich mozliwych uszczelek za 85zl od tubki, 3szt na stanie.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości