Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[B4] problem po wymianie wachaczy
#1
Tak jak w temacie,wymienilem dwa dolne wachacze,koncowka drazka i zaczelo cos walic w zawieszeniu :kwas: Przy gwaltowny hamowaniu na kocu,przy gwaltownym ruszenie(bez pisku),mocne walniecie,zbieznosc zrobiona,co moze byc???mechanik stwierdzil ze usztywnilem wachacze i jakies sanki moga walic :shock: Jak to ustrojswo jest zbudowane i co moze tak walic???
Odpowiedz
#2
Sprawdż wszystkie połączenia śrubowe,porównaj średnicę sworzni może założyłeś mniejsze,zdarza się że śruby sworzni się wyrabiają i robi się luz.Może któraś ze śrub wachacza jest lużna.Sanki też mają sinerblocki może któryś jest rozwulkanizowany?Najlepiej wjechać na kanał i obserwować wszystkie te elementy a druga osoba niech rusza przód tył i patrzeć gdzie się coś przemieszcza Wink
Odpowiedz
#3
mechanik dokrecal wszystko i sruby napweno so okej,jutro moze do innego na kanal
Odpowiedz
#4
na pewno to mi kiedyś mechanik nie dokręcił wahacza Wink Lepiej sprawdzić Smile
Odpowiedz
#5
mam dokrecone,koledzy takie glupie pytanie Tounge Wymienialem koncowke drazka,ile ich jest?jedna czy dwie??
Odpowiedz
#6
Dwie .jedna z lewej a druga z prawej strony. Wink
Odpowiedz
#7
no to ladnie,jak puszcze kiere to delikatnie kiere ciagnie do lewej i auto skreca(delikatnie),moze jak mechanik wymienil jedna to dlatego tak wali nieraz. :/
Odpowiedz
#8
Jak teraz cię ściąga to zmieniła się zbiężność Cool .Wymień drugą końcówkę i ustaw geometrię i bedzie git Tounge
Odpowiedz
#9
okej,zawieszenie jesy ok,fele pokrzywione sa do wymiany :cry:
Odpowiedz
#10
gino9 napisał(a):e pokrzywione sa do wymiany
Może je dać do prostowania?


Poprzednie bezdachowce:
Arrow Peugeot 205 CTI - ten przeciekał Arrow MB SLK R170 - w tym było zimą zimno Arrow MB SL R-230 - w tym byłem lanserem Arrow VW Golf IV - a tego nie wiem po co kupiłem Arrow Barchetta - męski lans w damskim aucie
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości