Archiwum Shoutboxa
avatar
Też mam nadzieje że jeszcze się spotkamy Smile
avatar
oj kurde zła wiadomość, ale rozumiem w pełni. Ludziska jak coś to kontakt na FB, kom, czy jakkolwiek chcecie. Może kiedyś uda się jakieś wspólne spotkanie ogarnąć Smile
avatar
siema Smile
avatar
e c h o o o o o ... !!!
avatar
i echo Happywide
avatar
p r z e c i ą g i ......
avatar
ale tu przeciągi
avatar
siema Smile
avatar
Bondziorno Smile
avatar
siemSmile
avatar
Elou!
avatar
witam Smile
avatar
Siema
avatar
siema Smile
avatar
no i git Smile
avatar
ja też wgrałem z linka
avatar
Udało się dzięki linkowi. Hurrraaa !!!
avatar
Happywide
avatar
spoko Smile
avatar
...rzeczywiście z avatara można korzystać nie wgrywając pliku a jedynie poprzez linka! Dzięki Rafi87 za sugestie.